Élményfestés a pihenés alatt

2021.05.10

Bár szerettem festeni sulis koromban, az élet elsodort ettől a kellemes tevékenységtől. Nem volt időm efféle "szórakozásra". Aztán az elmúlt évek "maradj otthon!" időszakában elő vettem a - több éve a barátnőmtől kapott - mandala kifestőmet. Elkezdtem kifesteni ezeket ceruzával. Szép lassan rájöttem, hogy mekkora csoda és milyen ereje van ennek a tevékenységnek. A szülinapomra pedig egy számos kifestő vásznat kaptam teljes festék-szettel, ecsetekkel. Hatalmas élmény volt napról napra látni, hogy hogyan bontakozik ki a festmény annak ellenére, hogy én azért ilyet soha sem tudtam kreálni.  Az izgatottság, a motiváltság, a siker élmény és a festés közben megtapasztalt meditatív állapot arra bíztatott, hogy ezt a lehetőséget a vendégeink részére is biztosítsam. Hiszen ide pontosan felüdülni és kikapcsolódni érkeznek.

Ha a Kiskastély Fogadóba, vagy a Mátyás Vendégházba érkezik, választhatja ezt a szolgáltatásunkat is.

A vászon, a hozzá tartozó festékekkel és ecsetekkel - választható képpel 10 000 Ft. 

Itt tartózkodási ideje alatt biztosítjuk a festőállványt és a festődeszkát.

Ha Önt érdekli ez a lehetőség, vagy szállást foglalna, küldjön üzenetet, foglaljon, vagy kérjen további információt!

© 2021 Gali Mónika - turisztikai élmény-szakértő;
e-mail: matyas21vendeghaz@gmail.com
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el